گزارش كار آموزي اداره ثبت اسناد و املاك

دانلود مقاله ، پروزه ، پايان نامه ، كارآموزي، تحقيق

گزارش كار آموزي اداره ثبت اسناد و املاك

۳ بازديد

گزارش كار آموزي اداره ثبت اسناد و املاك

گزارش كار آموزي اداره ثبت اسناد و املاك

اين فايل داراي فرمت word و آماده پرينت مي باشد.
گزارش كار آموزي اداره ثبت اسناد و املاك

فهرست
هفته اول. ۱
هفته دوم ۵
هفته سوم: ۹
هفته چهارم ۱۷
آگهي تغييرات شركت سهامي خاص به شماره ثبت.. ۱۸
آگهي افزايش سرمايه در شركتسهامي خاص به شماره ثبت.. ۱۹
آگهي افزايش سرمايه در شركت سهامي خاص به شماره ثبت.. ۲۰
آگهي تاسيس شركت ( سهامي خاص ) ۲۱
آگهي تاسيس موسسه. ۲۲
آگهي تاسيس شركت تعاوني. ۲۳
آگهي تاسيس شركت ( با مسئوليت محدود ) ۲۴

هفته اول
اداره ثبت اسناد و املاك يكي از بخش هاي پررفت و آمد و مهم دولتي است اين مجموعه زير نظر قوه قضائيه و دادگستري مي باشد. روزانه افراد زيادي به اين اداره مراجعه مي كنند تا مالكيت خود را نسبت به ملك خود اعلام كنند. با توجه به اين كه در قرن 21 زندگي مي كنيم وشاهد هستيم در اكثر كشورها تمامي سيستم هاي اداري مكانيزه شده اند ولي متأسفانه اين بخش با وجود حجم بسيار بالاي كار هنوز تقريباً به شيوه دستي و كاغذي اداره مي شد.
هفته اول كارورزي من در قسمت ارجاع بخش املاك اداره ثبت گذشت. در اين بخش ابتدا مراحل اداري طي شده و پس از آن اطلاعات وارد سيستم مي شوند. در اين مجموعه 14 نفر متصدي املاك داريم كه هر كدام از اين افراد با يك كد در نرم افزار مشخص مي شوند مثلاً خانم xكد 1 و آقاي yكد 2.
هنگامي كه ارباب رجوع به قسمت املاك اداره ثبت مراجعه مي كند در ابتدا به قسمت ارجاع راهنمايي مي شود كه اولاً ارباب رجوع بايد مدارك خود را كه دال بر مالكيت وي مي باشد تحويل متصدي داده اين مدارك شامل سند- بنچاق مدارك محضر- تقسيم نامه صورت مجلس مي باشد مسئول ارجاع پس از احراز مدارك شخص را به قسمت حسابداري ارجاع تا فيش را به مبلغ 2500 ريال به حساب ثبت واريز نمايد سپس مدارك در پرونده جديد به همراه مدارك شخصي مثل فتوكپي شناسنامه ضميمه شده بعداز اين مرحله مسئول ارجاع دفتر املاك اداره ثبت اطلاعات پرونده را وارد سيستم مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.